Top

Bestellen en betalen

  1. Hoeveel verzendkosten betaal ik?
  2. Welke betaalmogelijkheden zijn er?
  3. Is er de mogelijkheid om te betalen met acceptgiro?
  4. Ik ben de factuur van mijn bestelling kwijt. Kan ik deze nog ontvangen?
  5. Is betalen met iDEAL nu echt zo makkelijk?
  6. Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
  7. Hoe lang duurt het voordat jullie mijn bestelling ontvangen?
  8. Met welke creditcard kan ik betalen en hoe?
  9. Bij het selecteren van de betaalwijze iDEAL staat mijn bank er niet tussen. Kan ik dan wel betalen? 
  10. Op welke rekening wordt het bedrag teruggestort?
  11. Ik heb wel een oderbevestiging gehad, maar geen bevestiging van betaling. Wat nu?

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
De verzendkosten variëren per product en worden op productniveau weergegeven. In principe betaal je voor geen enkel product verzendkosten tenzij anders vermeldt.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Het is mogelijk om te betalen met:

  • iDEAL (ABN Amro, ASN bank, Friesland bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS bank, Triodos bank, Van Lanschot Bankiers)

  • Mastercard

  • VISA

  • Achteraf betalen met Afterpay

  • Bij betalen onder rembours betaal je op het moment van leveren

  • Overboeking

Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving.

Is er de mogelijkheid om te betalen met een acceptgiro?
Wij bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen. Dit is niet met een acceptgiro, maar met de betaalmethode “afterpay”

Wanneer je voor deze betaalmogelijkheid kiest, wordt er € 1,50 extra administratiekosten in rekening gebracht. De factuur, met betaalspecificaties, wordt per e-mail toegestuurd en dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan. Het factuuradres dient hierbij hetzelfde te zijn als het afleveradres.

Deze mogelijkheid is helaas niet mogelijk voor bedrijven maar is bedoelt voor consumenten. Wanneer u graag achteraf wenst te betalen, kunt u contact opnemen met onze zakelijke afdeling, zij kunnen op hoogte brengen van de voorwaarden.

Contactgegevens:
E:  zakelijk@chesterdealz.nl

Ik ben de factuur van mijn bestelling kwijt. Kan ik deze nog ontvangen?
Natuurlijk! Stuur een e-mail met daarin het ordernummer en/of je adresgegevens zodat wij de bestelling kunnen op zoeken in ons systeem. Wij sturen de factuur zo spoedig mogelijk per e-mail toe.

Contactgegevens:
E | klantenservice@chesterdealz.nl

 

Is betalen met iDEAL nu echt zo makkelijk?
Jazeker! Met iDEAL reken je veilig en makkelijk af binnen je vertrouwde internet betaalomgeving bij:

  • ABN Amro

  • ASN bank

  • Friesland bank

  • ING

  • Knab

  • Rabobank

  • RegioBank

  • SNS bank

  • Triodos bank
  • Van Lanschot Bankiers

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
De levertijd wordt grotendeels bepaald door de voorraden in onze Europes magazijnen.

En de mogelijkhedenom het artikel zo snel mogelijk in ons verdeelmagazijn te krijgen in Nederland. 


Hoe lang duurt het voordat jullie mijn betaling ontvangen?
Dit is afhankelijk van de betaalmethode waar je voor kiest.

  • Bij betaling middels iDEAL of creditcard, ontvangen wij de betaling direct.

  • Wanneer je kiest voor betaling middels een overboeking, dan duurt het 1 a 2 werkdagen langer voordat de betaling bij ons binnen is.

  • Bij betaling middels Afterpay betaal je pas achteraf.

  • Bij betaling onder rembours betaal je op het moment van leveren


Met welke creditcard kan ik betalen en hoe?
Je kunt betalen met de Visa of Mastercard.

  • Plaats de bestelling en kies voor betaling middels creditcard.

  • Bij betaling vul je het creditcardnummer, de vervaldatum en CID/CVC code in. Deze code wordt gebruikt ter verificatie en staat meestal aan de achterzijde van de creditcard.

  • De gegevens worden naar de creditcardmaatschappij verstuurd.

  • Wanneer de transactie is geautoriseerd ontvang je hierover bericht.

  • In veel gevallen wordt het bedrag aan het einde van de maand van de rekening afgeschreven (raadpleeg voor meer informatie je creditcardmaatschappij)


Bij het selecteren van de betaalwijze iDEAL staat mijn bank er niet tussen. Kan ik dan wel betalen?

De bank wordt dan nog niet ondersteund door iDEAL, je kunt dan niet met iDEAL betalen.
Je kunt gebruik maken van één van onderstaande betaalmogelijkheden:

  • Mastercard

  • VISA

  • Achteraf betalen met “Afterpay” (extra kosten a € 1,50)

  • Betalingn onder rembours, betalen op het moment van leveren

  • Eenmalige afschrijving (levering duurt 1 tot 2 werkdagen langer)

  • Overboeking (levering duurt 1 tot 2 werkdagen langer)
     

Op welke rekening wordt het bedrag teruggestort?
Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waar het bedrag van is afgeschreven.

Ik heb wel een orderbevestiging gehad, maar geen bevestiging van betaling. Wat nu?
Bij betaling middels een bankoverboeking wordt er geen betaalbevestiging verstuurd. Houd er rekening mee dat verzending 1 a 2 werkdagen langer duurt.
Heb je ervoor gekozen te betalen middels iDEAL of creditcard, dan ontvang je wel een betaalbevestiging. Controleer of het bedrag van de rekening is afgeschreven. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

Contactgegevens:
E: klantenservice@chesterdealz.nl