Top

Vraag en antwoord

  1. Is er de mogelijheid om te betalen met Acceptgiro?
  2. Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
  3. Hoe kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?
  4. Hoe lang duurt het voordat jullie mijn betaling ontvangen
  5. Met welke creditcard kan ik betalen en hoe?
  6. Producten van verschillende categorien bestellen?
  7. Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
  8. Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
  9. Hoe vind ik het product van mijn keuze?
  10. Ik heb wel een orderbevestiging gehad, maar geen bevestiging van betaling. Wat nu?
  11. Hoe plaats ik een bestelling?
  12. Hoe werkt dit recht op zichttermijn?
  13. Wat houdt het zichttermijn precies in?
  14. Hoe kan ik gebruik maken van de zichttermijn?

1. Is er de mogelijkheid om te betalen met een acceptgiro?
Wij bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen. Dit is niet met een acceptgiro, maar met de betaalmethode 'Afterpay' (tot bedragen van €1500,-)


Wanneer je voor deze betaalmogelijkheid kiest, wordt er € 1,50 extra administratiekosten in rekening gebracht. De factuur, met betaalspecificaties, wordt per e-mail toegestuurd en dient binnen twee weken na ontvangst van de bestelling te worden voldaan. Het factuuradres dient hierbij hetzelfde te zijn als het afleveradres.

Deze mogelijkheid is helaas niet mogelijk voor bedrijven maar is bedoelt voor consumenten. Wanneer u graag achteraf wenst te betalen, kunt u contact opnemen met onze zakelijke afdeling, zij kunnen op hoogte brengen van de voorwaarden.

Contact:
E:  zakelijk@chesterdealz.nl

2. Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
U krijgt een orderbevestiging na het bestellen van een artikel. Onze artikelen bevinden zich in diverse grote magazijnen in Europa. De gemiddelde levertijd staat bij elk artikel aangegeven moch u het preciezer willen weten neem dan contact met ons op.

Contact:
E: levering@chesterdealz.nl

3. Hoe kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?
Ook grotere aantallen bestel je eenvoudig en snel bij chesterdealz.nl Wij zorgen voor aantrekkelijke kortingen en wij bezorgen de producten op ieder gewenst afleveradres. Interesse? Neem contact op met onze zakelijke afdeling.

Contact:
E: zakelijk@chesterdealz.nl

4. Hoe lang duurt het voordat jullie mijn betaling ontvangen?
Dit is afhankelijk van de betaalmethode waar je voor kiest.

  • Bij betaling middels iDEAL of creditcard, ontvangen wij de betaling direct.

  • Wanneer je kiest voor betaling middels een overboeking, dan duurt het 1 a 2 werkdagen langer voordat de betaling bij ons binnen is.

  • Bij betaling middels Afterpay betaal je pas achteraf. Dus je ontvangt eerst de artikelen en kunt dan daarna betalen. (tot bedragen van €1500,-)


5. Met welke creditcard kan ik betalen en hoe?
Je kunt betalen met de Visa of Mastercard.
  • Plaats de bestelling en kies voor betaling middels creditcard.

  • Bij betaling vul je het creditcardnummer, de vervaldatum en CID/CVC code in. Deze code wordt gebruikt ter verificatie en staat meestal aan de achterzijde van de creditcard.

  • De gegevens worden naar de creditcardmaatschappij verstuurd.

  • Wanneer de transactie is geautoriseerd ontvang je hierover bericht.

  • In veel gevallen wordt het bedrag aan het einde van de maand van de rekening afgeschreven (raadpleeg voor meer informatie je creditcardmaatschappij)


6. Producten van verschillende categorieën bestellen?
Alle producten uit ons assortiment zijn te bestellen op www.chesterdeals.nl. Mocht je het product toch niet kunnen vinden, neem dan even contact met ons op, dan zorgen we ervoor dat je de producten in één keer kunt bestellen.

Contact:
E: klantenservice@chesterdealz.nl

7. Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Zo gauw er artikelen voor u binnen zijn in ons logistiek verdeelcentrum wordt er met u afgestemd of u deze alvast geleverd wilt hebben.


Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Contact:
E: klantenservice@chesterdealz.nl

8. Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Wanneer je de bestelling hebt geplaatst en betaald, ontvang je hiervan een bevestiging.

9. Hoe vind ik het product van mijn keuze?
Er zijn meerdere mogelijkheden om een product te vinden:

  • Bekijk de categorieën in het menu aan de linkerzijde

  • Maak gebruik van de filters in de zoekbalk om een zoekopdracht te verfijnen

  • Gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina, je kunt zoeken op:

    • Merk

    • Productnaam

    • Omschrijving

 Niet gevonden wat je zocht? Neem dan gerust contact op met de klantenservice, wij zoeken graag met je mee!

Contact:
E: klantenservice@chesterdealz.nl

10. Ik heb wel een orderbevestiging gehad, maar geen bevestiging van betaling. Wat nu?
Bij betaling middels een bankoverboeking wordt er geen betaalbevestiging verstuurd. Houd er rekening mee dat verzending 1 a 2 werkdagen langer duurt.
Heb je ervoor gekozen te betalen middels iDEAL of creditcard, dan ontvang je wel een betaalbevestiging. Controleer of het bedrag van de rekening is afgeschreven. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

Contact:
E: klantenservice@chesterdealz.nl

11. Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig!

  • Ga naar het product van je keuze

  • Klik op de grote zwarte button “Bestel”of “Toevoegen aan winkelwagen”

  • Je kunt nu automatisch verder winkelen. Zo gauw je in je winkelwagen kijkt kun je afronden of alsnog weer verder winkelen.

  • Is de bestelling compleet?

  • Vul je gegevens in en doorloop de stappen:

  • Gegevens invoeren,

  • Betalen, Afronden

  • Aan het einde van stap 5 (betaalwijze), wanneer je de aankoop bevestigt, is de bestelling definitief

  • Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat stap 5 wordt bevestigd

  • Je ontvangt een orderbevestiging als de bestelling is geplaatst


12. Hoe werk dit recht op zichttermijn?
Bij koop op afstand heb je als consument het recht op een zichttermijn van 14 dagen, na ontvangst van de bestelling. Je mag een product zonder opgaaf van reden op eigen kosten aan ons terugsturen, het product dient (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking en in stevige kartonnen verzenddoos te worden geretourneerd. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen. Mocht u niet in staat het artikel zelf te retourneren dan kunt u ook ons verzoeken het artikel bij u te komen afhalen. Mochten hier eventuele kosten aan vast zitten dan worden deze eerst met u afgestemd.

13. Wat houdt het zichttermijn precies in?
Tijdens deze 14 dagen mag je het product bekijken en eventueel proberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou kunnen doen. Een luchtbevochtiger mag bekeken worden, maar mag niet in gebruik worden genomen. Een pan mag uit de verpakking worden genomen, maar er mag niet mee gekookt zijn. Een meubelstuk mag bekeken worden en waar nodig getest maar mag niet in gebruik genomen worden.

14. Hoe kan ik gebruik maken van de zichttermijn?

Heb je spijt van je aankoop of wil je een product om een andere reden binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling terugsturen? Vul dan het retourenformulier in, je ontvangt binnen 3 werkdagen een e-mail met hierin de instructies voor het retourzenden van het product. Het is helaas niet mogelijk de bestelling bij de chauffeur om te ruilen of mee terug te geven tenzij anders overlegd. Het aankoopbedrag wordt binnen een termijn van dertig dagen teruggestort.
*De zichttermijn is alleen van toepassing op consumentenbestellingen.