Top

Kernwaarden

De kernwaarden van ChesterDealz

Wij werken met een enthousiast team mensen  en met een focus op de toekomst samen aan het succes van chesterdealz.nl  Met onze ervaring in retailen en e-commerce proberen wij met onze webwinkel  e-tailen naar een hoger niveau te brengen. Naast hard werken geloven wij erin dat tevredenheid en plezier in het werk leidt tot klanttevredenheid, daarom zorgen wij ook voor de nodige fun elementen op en na het werk.
 
Gedreven om steeds betere service te leveren en alle mogelijkheden te benutten zijn er zeven kernwaarden geformuleerd, welke wij binnen de organisatie dragen. Deze waarden geven een direct beeld van onze organisatie; hoe we omgaan met elkaar, onze klanten en onze partners. In onze organisatie staan wij als hét eigenwijze webwarenhuis voor de volgende kernwaarden:
  • Maakt verwachtingen waar
  • Is er speciaal voor klanten
  • Heeft passie voor producten
  • Dat werkt prettig
  • Is altijd open
  • Is vooruitstrevend en ambitieus
  • Ontwikkel met chesterdealz.nl mee
 

Maakt verwachtingen waar

Onze klanten hebben een bepaalde verwachting van onze organisatie. Deze verwachting zien wij als een belofte, waarbij we alles doen wat mogelijk is om deze na te komen. Of het nou gaat om levertijden, kwaliteit van de producten of de hoge servicevoorwaarden waar chesterdealz.nl  voor staat.
 
Elke dag weer verwachten we van onszelf en onze collega’s dat ze staan voor datgene wat ze beloven. Hiervoor moeten wij verwachtingen naar onszelf en naar andere partners waarmaken en afspraken nakomen.
Dit lukt niet altijd, soms gaat er wel eens wat fout, maar daar leren we van en elke dag komen we weer ietsje dichter bij een betrouwbaarheid van 99,99%. Wat voor ons natuurlijk zou betekenen dat er nog steeds verbetering mogelijk is.
 

Is er speciaal voor klanten

Wij vragen ons als organisatie regelmatig af waarom we bestaan en waarom we doen wat we doen. Niet zozeer om filosofische redenen, maar omdat we de volgende vraag dan kunnen beantwoorden: we bestaan, omdat we er zijn voor de klant.
 
Sterker nog, wij zijn er speciaal voor klanten. Wij geloven erin dat als een klant contact zoekt met een product gerelateerde vraag, wij deze persoon alles over het product kunnen vertellen en dat wanneer een product niet voldoet aan de wensen van de klant, wij hem één of meerdere alternatieven kunnen adviseren. Dit vraagt interesse en betrokkenheid van onze collega’s, een betrokkenheid die verwacht wordt van een specialist, een expert in speciaalzaken.
 
Deze focus en betrokkenheid verwachten wij van alle collega’s. Wij geloven er in dat al onze werkzaamheden en verbeteringen uiteindelijk ten goede komen aan het hoogste doel: de klant.
 

Heeft passie voor producenten

Product innovaties, het veranderen van de klantbehoeften- en verwachtingen houden ons continu scherp en op het puntje van onze stoel. Wij willen datgene bieden wat de klant zoekt en dan nog nét een beetje meer!
 
Dit vraagt om intensief contact met leveranciers en het nauwlettend volgen van de laatste trends. Op die manier kunnen wij de assortimenten inrichten op de wens van de consument. Passie voor producten gaat verder: het is ons streven om van elk product tot op de millimeter te kunnen vertellen hoe groot het is, wat de voordelen zijn, voor wie het geschikt is en voor wie niet.
 

Zo kunnen wij producten op de juiste manier presenteren, de consument van advies voorzien en altijd de juiste stijlen selecteren. Hierdoor kunnen wij een garantie bieden op al onze artikelen, wij staan voor al onze producten en onze merken. We hebben het assortiment immers zelf samengesteld!

 

Dat werkt prettig

Als e-tailer weten wij dat er verschillende soorten klanten zijn. De klant die precies weet wat ze wil, mensen die graag geadviseerd willen worden of klanten die graag overtuigd worden op het punt te staan de juiste aankoop te doen.
 
Voor alle soorten klanten wordt de klantenservice getraind om zich te kunnen inleven in de behoefte van de klant en zijn onze developers bezig om de webshops zo klantvriendelijk mogelijk in te richten. Wij geloven dat prettige samenwerking ontstaat uit betrokkenheid en begrip. Maar wij geloven ook in een derde factor: fun.
 
Daarom nemen wij onszelf niet te serieus en is er in de organisatie ruimte voor creatieve ideeën, feestjes en sportevenementen. Met elkaar, maar ook met partners. Wij geloven dat een hoge mate van werknemerstevredenheid in een servicegerichteorganisatie leidt tot hogere klanttevredenheid. Waarom zouden we anders met collega’s omgaan dan klanten?
 

Is altijd open

Op onze webwinkels  en social media kanalen vertellen wij zoveel mogelijk over onszelf en ons assortiment. Waarom? Omdat we geloven in een open en transparante organisatie. We geloven hierin, omdat we denken dat een open werkwijze leidt tot vertrouwen vanuit onze klanten en een groot verantwoordelijkheidsgevoel onder onze collega´s.
 
Ook denken wij dat een open houding zorgt voor plezier op het werk. Wij verwachten dan ook van al onze collega’s dat ze open zijn in wat ze doen en waar ze voor staan.
 
Mochten er om wat voor reden dan ook vragen zijn. Geef ons maar eens een belletje! En mocht je om 02:00 ´s nachts een bestelling willen plaatsen, dan is dat ook geen probleem, chesterdealz.nl is namelijk altijd open!
 

Is vooruitstrevend en ambitieus

Als organisatie willen we vooruit. We willen beter worden, onderscheidend zijn en ons continu ontwikkelen. Onze klanten een eigentijds assortiment tonen, in een webwinkel die aansluit op hun behoeften.
 
Dit betekent dat we alle groeiproblemen van een e-tailer bij de horens moeten pakken en onze organisatie continu moeten veranderen om te schikken en mee te gaan in de veranderende omgeving.
 
We verwachten deze instelling dan ook van onze collega’s. Wij zijn op zoek naar mensen die hun kop boven het maaiveld durven te steken en ondernemend zijn. Soms betekent vooruitstrevendheid dat er fouten worden gemaakt en er bijvoorbeeld artikelen worden aangeboden waar maar weinig vraag naar is. Maar ook dat is ondernemen en dat is waar chesterdealz.nl voor staat.
 

Ontwikkel met ChesterDealz mee

Als organisatie is chesterdealz.nl continu in ontwikkeling. Enerzijds zijn we met onze producten bezig, het uitbreiden en verbeteren van de assortimenten, anderzijds werken we aan het optimaliseren van onze e-commerceprocessen, om nog klantvriendelijker te worden. Ons vak, e-tailen, bestaat nog niet zo lang, dus we vinden veel zelf uit.
 
Ons gedreven en enthousiaste team maakt dit mogelijk. Samen met de organisatie levert elke collega zijn bijdrage om de markt te verbeteren en klanten te verbazen. Wij zien dat in dit proces onze collega’s persoonlijk ook ontwikkelen en dat zij net als chesterdealz.nl  elke dag een beetje beter worden in wat ze doen.
 
Chesterdealz.nl is als organisatie een onderdeel van een groter netwerk. Ook leveranciers en andere partners dragen bij aan de service die wij willen leveren. Daarom staan we als organisatie altijd open voor samenwerking en geloven we dat door samenwerking e-commerce en e-tailen naar een hoger niveau getild kan worden en onze service nog beter kan worden.