Top

De klachtenprocedure bij ChesterDealz

Het kan zijn dat je een klacht hebt over ChesterDealz. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe behandelen wij een klacht?
  • Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 14 dagen ontvang je een reactie)
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
  • Wij nemen contact met je op samen tot een oplossing te komen
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen
 
Hoe kun je een klacht indienen?

Chesterdealz
T.a.v. Teamleider Klantenservice
Franklinstraat 4a
7903 AC Hoogeveen

E: klantenservice@chesterdealz.nl
 
Vul het online klachtenformulier in:
@