Top

Verzenden en bezorgen

  1. Leveren jullie ook in het buitenland?
  2. Hoeveel verzendkosten betaal ik?
  3. Kun je een exacte dag van leveren aangeven?
  4. Hoe snel wordt er geleverd?
  5. Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
  6. Met welke creditcard kan ik betalen en hoe?
  7. Is het mogelijk om een tijdstip af te spreken waarop mijn bestelling wordt bezorgd?
  8. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
  9. Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?
  10. Word ik automatisch geïnformeerd wanneer de levertijden veranderen?
  11. Verkeerd adres doorgegeven?
  12. Wie levert mijn bestelling?
  13. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat mijn bestelling wordt bezorgd?
  14. Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

1. Leveren jullie ook in het buitenland?
Ja! Naast onze standaard uitleveringen in Nederland en Belgié leveren wij ook in het buitenland. Voor de genoemde twee landen is levering gratis , bij leveringen naar andere landen toe kun je bij opvragen wat hier de kosten voor zijn.

Contact:
 
2. Hoeveel verzendkosten betaal ik?
De verzendkosten zijn in principe voor elk artikel gratis tenzij heel duidelijk anders wordt aangegeven.
De verzendkosten voor landen buiten Nederland en België zijn bij ons op te vragen.
 
3. Kun je een exacte dag van leveren aangeven?
Zo gauw de bestelde artikelen in ons logistieke centrum in Nederland binnen zijn is er exact aan te geven wanneer we dit kunnen uitleveren. Dit gebeurt altijd in goed overleg met de klant. 
 
Dit is afhankelijk van de levertijd van de producten. Een gedeelte van ons assortiment is direct uit voorraad leverbaar, voor deze producten geldt: Levering binnen een week op afspraak!
De levertijd staat bij ieder product weergegeven.
Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier  van op de hoogte gebracht.
 
Contact:
 
Wij hebben een afhaalmagazijn in Hoogeveen. Wanneer je een product wilt komen ophalen kun je de bestelling online plaatsen en bij de opmerkingen dit aangeven. Wanneer de bestelling voor je klaar ligt ontvang je van ons een bevestiging met routebeschrijving.
 
Dat kan! In het bestelproces heb je de mogelijkheid 'ander afleveradres opgeven'. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres.
 
Dit kan , tijdens het maken van een leverafspraak kun je je een voorkeurstijd aangeven, in principe bezorgen we 7 dagen per week van 8.00-22.00
 
De levertijd van het artikel staat bij het artikel aangegeven
Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier  van op de hoogte gebracht.
 
Contact:
 
Dit kan, tijdens het maken van een leverafspraak kun je je een voorkeurstijd en datum aangeven, in principe bezorgen we 7 dagen per week van 8.00-22.00.
 
Wij brengen je  op de hoogte wanneer de bestelling niet binnen de aangegeven termijn geleverd kan worden.
 
We kunnen altijd het adres achteraf nog aanpassen

Contact:
 
Wij leveren bijna alle bestelling met onze eigen transportmiddelen en eigen mensen af.
 
Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan zal er een nieuw leverafspraak gemaakt moeten worden.
 
Wanneer je de bestelling hebt geplaatst  ontvang je hiervan een bevestiging. Zodra de bestelling  binnen is maken we een leverafspraak.